EMS action

הקיץ מגיע – כיצד  להתאמן  בצורה נכונה?

הקיץ מגיע – כיצד להתאמן בצורה נכונה?

בכל תכנית אימונים, על מנת להגיע לתוצאות ולשמור עליהן, חשוב להקפיד על התמדה, שגרה ועבודה ע"פ כללים. במיוחד בקיץ, כשחם והאתגר גובר.

הנה לפניכם מספר כללי אצבע שיעזרו לכם לבנות את תכנית האימונים שלכם בקיץ ולהפיק את המיטב מגופכם:

זמן האימון

אם אתם מתאמנים במקום סגור וממוזג, אין כל כך חשיבות לזמן בו אתם מתאמנים במהלך היום. אבל אם אתם מתאמנים באויר הפתוח, תקפידו להתאמן בשעות בהן עומס החום לא כבד. זאת אומרת, המנעו מאימון בין השעות 10 בבוקר ל 16:00 אחה"צ.

מים, מים בששון

קחו איתכם בקבוק מים, שתו לפני, בזמן ואחרי האימון. חשוב לזכור שגם לשתות יותר מידי זה לא טוב. שתיה מרובה עלולה להוביל לרמה נמוכה של נתרן בדם. לכן שתו 2 כוסות מים לפני ואחרי האימון, ובזמן האימון שתו לגימות קטנות מפעם לפעם בין התרגילים.

תזונה

על מנת שנוכל לנצל את גופנו ולהפיק ממנו את המיטב, וכן גם נוכל לאתגר אותו ולחזק אותו, חשוב שנדאג לו לדלק מהסוג הטוב ביותר עבורו.

לאנשים שמתאמנים, חשוב לשמור על תזונה שתדאג לאיזון ברמת האלקטרוליטים. האלקטרוליטים הם בעצם מינרלים (מלחים) כמו נתרן, אשלגן, מגנזיום וסידן. הם אחראיים על תפקוד תקין של השרירים, מונעים התכווצויות ומסייעים בהתאוששות לאחר אימון.

עוד מרכיב חשוב שכדאי להעשיר בו את הארוחה לאחר האימון הוא חלבון. החלבון מסייע בתהליכי הבנייה של מסת השריר.

מאכלים עשירים באלקטרוליטים וחלבון שאפשר להכין מהם ארוחה מצויינת לאחר האימון: סויה, טחינה, קטניות, קינואה, אגוזים, מוצרי חלב, דג סלמון, ברוקולי, בננה, תפוז.

לבוש

אם בכל זאת אתם מתאמנים באויר הפתוח ובשעות החמות, תאפשרו לגוף שלכם לנשום. תעדיפו בגדים מבד מנדף זיעה או כותנה. תעדיפו בדים בהירים שיחזירו את קרני השמש ולא בדים כהים שיספגו אותן אליהם.

וחשוב חשוב – קרם הגנה.

אצלנו ב EMS ACTION, תוכלו להתאמן במקום סגור וממוזג, בכל שעה שנוחה לכם, האימון הוא אישי ומותאם ספציפית לך. נשמח לתת פרטים נוספים ולחבר אתכם לפולס גבוה – 054-7471117

סגירת תפריט