EMS action

שמירה על בריאות השרירים

שמירה על בריאות השרירים

כחלק משמירה על אורח חיים בריא, עלינו גם לשמור על בריאות השרירים.

בגופנו נמצאים שני סוגים של סיבי שריר: סיבי שריר מהירים וסיבי שריר איטיים.

  • הסיבים האיטיים, הם סיבי סיבולת. הם אלה שפועלים בזמן הליכה, רכיבה על אפניים, שחיה וכו'. הם הסיבים שפועלים ראשונים, מתכווצים באטיות ולכן יכולים לפעול לאורך זמן.
  • הסיבים המהירים, עובדים בפעילויות קצרות, מהירות וחזקות כמו קפיצה, ריצה למרחקים קצרים וכו'. סיבי שריר אלו מתכווצים במהירות, צורכים אנרגיה רבה ובמילים אחרות – שורפים שומן.

כדי לשפר את הכח הכללי של הגוף, חשוב להפעיל ולהגמיש את שני סוגי הסיבים של השרירים. אימוני ה EMS ממוקדים באופן ספציפי להפעלת שני סוגי סיבי השריר בו זמנית בזמן האימון, ולכן האימון יעיל יותר מאשר כל אימון קונבנציונלי אחר.

אבל איך זה באמת עובד?

בחיי היום יום, השרירים שלנו פועלים ע"י פולסים חשמליים שנשלחים מהמח דרך מערכת העצבים המרכזית. השרירים זקוקים לגירוי החשמלי הזה על מנת לפעול.

שמירה על בריאות השרירים
שמירה על בריאות השרירים

באימון EMS, משתמשים באותו גירוי, רק ממקור חיצוני ומוגבר. פולסים חשמליים מועברים לשרירים שלנו באופן יזום באמצעות חליפת אימונים מעוצבת במיוחד שבתוכה אלקטרודות.

הגירוי הזה גורם לשרירים להתכווץ יותר ולעבוד קשה יותר, מה שהופך כל תנועה לחזקה יותר. שילוב של תרגילים יחד עם פעולת ה EMS, ממקדת את ההשפעות של האימון על קבוצות שרירים ספציפיות.

המדע שמאחורי EMS אינו חדש. השיטה הזו משמשת במשך עשרות שנים בתחום השיקום, הפיזיותרפיה ורפואת הספורט.

עדיין נשמע מסובך או מוזר? כנראה שאתם צריכים להרגיש!

התקשרו עכשיו לתאם שיעור נסיון: 054-7471117

סגירת תפריט